BlogSempoi.Com archive
Tag: Flickr.com/uncle_g

May 23, 2012

Gambar Menarik Kat Yan, Kedah darul Aman

Yes.. its beautifull sunset in Yan, KedahAntara gambo killer pakcik pada masa nie… Model yang pegang kamera tuh nama dia Encik Aiman merangkap tuan tanah yang membawa kami ke lokasi rahsia.. cewah…

(more…)


May 22, 2012

Bukan Anjing

Poster Bukan Anjing

 

Tarikh persembahan:15,16 dan 17 Jun 2012

Tiket:Rm20,Rm15(oku/Pelajar)

Tempat: Stor Teater Dbp : 8.30 malam

Perkahwinan yang diharapkan Suki ternyata tidak seindah yang diimpikannya. Yuki berusaha mengubah sikap danpandangan madunya itu atas arahan suami mereka. Tuan AA sang suami telah membentuk sebuah sistem tersendiri dalam keluarganya. Lelaki atau suami adalah tuan manakala isteri-isteri atau wanita sekadar pesuruh yang harus taat kepada tuannya. Naskhah ini cuba mempersoalkan sikap lelaki dan wanita dalam dunia kontemporari. Peranan kedua jantina ini dalam sebuah sistem kekeluargaan dipersoalkan. Keadilan dan kesamarataan sebuah hubungan perkahwinan turut berkisar tentang agama yang diperalatkan untuk kepentingan diri. Benarkah lelaki pemangsa dan wanita mangsa dalam sesebuah perhubungan, atau sebenarnya keduanya menjadi mangsa sistem dalam masyarakat? Bukan Anjing cuba membuka ruang kepada penonton untuk melihat permasalahan ini daripada sudut pandangan yang berbeza.

Arahan: Azrul Azizi

Karya: Mata Kuching

Pelakon: Khairunazwan Rodzy,
Siti Fatimah Abdul Manaf,
Azlin Nur Mohammad

Pengurus Produksi: Roselawaty

Sebarang Maklumat/Tempahan tiket : 0123843010

(more…)


May 10, 2012

Potret HDR

Aiman tak seberapa kisah

Ermm saja layan edit potret hdr. Tapi finishing pakcik menggunakan photoshop. Masih banyak yanag kena blajo

(more…)


March 11, 2012

Cuti-cuti Malaysia : Lok Kawi Wildlife, Aquarium & Marine Museum dan Tanjung Aru

Burung Kakak Tua nie cantik plak

Hari terakhir kami kat Sabah. Tak banyak tempat yang kami pergi. Mula2 kami melawat Lok Kawi Wildlife (konon-kononya nak bawak khaleef tengok binatang). Lok Kawi Wildlife nie memang sempoi cume dah tak terjaga. Banyak bagunan usang dan ada macam kurang terurus

(more…)


March 4, 2012

Cuti-cuti Malaysia – Rumah Terbalik, Kaki Gunung Kinabalu ngan Pekan Kundasang

Pakcik sekeluarga bergambo kat Rumah Terbalik

Niat asal hari ke-2 nie pakcik nak p tgk2 Gunung Kinabalu ngan Kundasang je. Tapi masa dalam perjalanan, pemandu teksi yang kami upah singgah di Rumah Terbalik. Rumah Terbalik nie baru je 24 hari je dibuka masa kami lawat. Rumah ini berkisarkan kepercayaan setempat (area Tamparuli). Ape2 hal pon korang layan la skit gambo2 yang pakcik dah upload..

(more…)


February 28, 2012

Cuti-cuti Malaysia – Pulau Manukan, Sabah

Pakcik p bercuti ke sabah (Kota Kinabalu je) 23/2/2012 hingga 26/2/2012. Nie le pertama kali pakcik p sabah.. Memang sempoi la… So tempat pertama pakcik p.. Pulau Manukan.

(more…)



user-avatar
Today is Saturday
September 20, 2014